Tuesday, October 26, 2010

Aerosmith - Texxas Jam

Aerosmith - Texxas Jam 1978

01 Rats in the cellar
02 Seasons of wither
03 I wanna know why
04 Walkin’ the dog
05 Walk this way
06 Lick and a promise
07 Get the lead out
08 Draw the line
09 Sweet emotion
10 Same old song and dance
11 Milk cow blues
12 Toys in the attic

Ma arvan, et mu blogi lugejate hulgas ei ole inimest kel Linklateri Dazed and Confused veel nägemata. Mäletate kuidas noored filmi lõpus läksid jalkastaadionil lahku, tuju kõigil maas, sest tundus justkui oleks koolilõpuga ka kogu elu otsa saanud, kuid siis hõikas keegi, et ärge siis unustaga, nädala pärast lähme kõik koos Aerosmith´i kontserdile ning see oli justkui märk kõige jätkuvusest, eesmärk mis taas vanad sõbrad j uued seltsi sattunud kaaslased kokku viib. Vaat mina olen mitmeid kordi mõelnud, et millisena võis see keikka neile noortele olla, millist Aerosmithi nad laval nägid ning nüüd seda paar aastat hiljem, kuid samas kohas, linti võetud bootleg konsat vaadates mul see õnnestus ja pean nentima, et täitsa mõnus fiil oli kogu etteaste juures. Kohati tundus isegi, et kaamera sai vilksamisi fookusesse Huntsville´i noori.

2 comments:

Lauri said...

Ei tohiks olla eriline üllatus et mul on mitte ainult nägemata vaid ma elasin siiani ka õndsas teadmatuses taolise linateose olemasolust

Trash said...

Ma arvan, et tegelt oled näinud, sul lihtsalt ei ühenda ära hetkel. No igal juhul sulle võiks meeldida.