Wednesday, October 06, 2010

Floorshow vol. 2 toimub 16. oktoobril.

Mina olen kohal!

12 comments:

Anonymous said...

Machete on kohal!

Trash said...

Ei ei, mina olen kohal! Võib-olla vaid tunnikese, kuid l'äbi kavatsen astuda, puhuda sõpradega törts juttu ja juua kaks-kolm õlut.

Anonymous said...

Kus Machete on?

Trash said...

Machete on katki murtud.

Ütle mitu seppa peavad seda parandama?

Kalmsten said...

Ma nüüd teesklen debiilikut ja küsin anonüümselt, et mis värk selle Matšeetega on?

Aga selle parandamiseks läheb vaja aint ühte seppa, kasti Pokki ja Rammsteini plaati.

Trash said...

Kusjuures kõik kolm vajaminevat elementi on isegi leitavad!

Lauri said...

veits kirves ju tunni aja eest pilet osta. mind sinna küll eriti ei tõmba, musa pole just minu maitse...

Anonymous said...

Pane oma riistale nimeks Machete.
Ja siis jälgi mis värk on.

Kalmsten said...

Ma ei viitsi oma riista spämmida...

Trash said...

Ma ütlesin juba varem, et ega sa Lauri ei pea tulema, see ei ole kohustuslik.

Kalmsten said...

Ma ütlen igaks juhuks ise ka , et: Lauri, sa ei pea sinna minema, sest see ei ole kohustuslik!

Lauri said...

No ma vaatangi koha peal kuidas tunne on. Mul on tõrge Rockstarsi vastu ka, kuidagi eriliselt jäle urgas tundub miskipärast, ei ole seal õdus.
Ma saan aru et külalistele on sinnaminek kohustuslik?