Wednesday, December 29, 2010

Filmiküsitlus - Sven Varkel Heraldist

Heraldi lugu "Tuline teras" anti huvilistele kuulata just sel hetkel kui minu Talve kogumikul tekkis auk mida oli vaja eestikeelse raskema rockiga täitma hakata. Vaagisin mitu päeva, sest hevi on ju aastaid vaid halba maitset peegeldades sõimusõnaks olnud, kuni ühel hommikul kohvi vaaritades lükkasin taas loo käima ja see kõlas nii super hästi, pani jala tatsuma ning päästis päikese valla, et enam kahelda ei saanud. Püüdsin küll veel muid palasid bändilt välja meelitada, mine tea, järsku mõni sobinuks veelgi paremini, kuid olin juba Tulise terasega meeleldi leppinud. Nüüd muidugi on terve album Heraldi uut materjali ilmunud ning tuleb endalegi muretseda, kasvõi selleks, et kuulata mis tundega ülejäänud lood mu hardrock tundega kogumikul kõlanud oleks aga ka seetõttu, et raadiost kuuldud träkid on eranditult korralikud surumised olnud.

Nimi: Sven Varkel
Bänd: Herald
MySpace: Herald
Koduleht: Herald

1. Millised filmid sulle muljet on avaldanud, ehk mis on sinu lemmikfilmid?

"A Clockwork Orange", "Machete", "Inglourious Basterds". Laias laastus meeldib Tarantino ja Rodrigueze looming, aga ka igasugune loll tümitamine ja action a'la Rambo ja Die Hard. Harva otsin filmidest midagi väga diipi, Hollika filmides seda nagunii pole. Pöffil on enamasti diibid filmid, need on ka head, aga konkreetset ei mäleta ja paar aastat pole pöffile jõudnud ka.

2. Milline oli viimane meeldejääv filmielamus?

Ma käin tegelikult päris palju kinos, aga enamasti on seal ikka saast ning saab aju rahulikult ooterežiimile lasta. Viimane väga hea elamus oligi "Machete", sõpradega käisime Kosmoses vaatamas. Hea, et naerust püksi ei teinud ja verd lendas ikka korralikult!

3. Mis muusikat viimasel ajal kuulanud oled või julged soovitada?

Jõuluvana tõi mulle Slashi plaadi ja see kummitab ikka rajult. Seda soovitakski. Samuti olen viimasel ajal palju kuulanud Devin Townsendi albumit "Addicted" - ka seda soovitan kõigile. Vastates aga küsimusele "Mida ma viimasel ajal kuulanud olen?", siis selleks on kahtlemata Heraldi "Gaia":) Tead, kui teed albumit, siis pead seda kuulama rohkem, kui vaja oleks. "Gaia" puhul on hea märk see, et ma pole ikka veel ära tüdinenud ja see rokib täiega!

Tänan Sven!
Ülemise foto autor on Urmas Kukk, all kaader filmist A Clockwork Orange.

4 comments:

kristjan said...

Algul mõtlesin, et uue vokalistiga Herald on rohkem sihuke naljavärk. Aga autoga sõites on "Tuline teras" vaat et parim lugu Talve pealt...

(linnadesööja ja must päike jagavad seda kohta, mis enne esimest on)

Trash said...

Tahaks ise juba tervet plaati kuulata. Varsti saab. :)

Lauri said...

No olemas
Ei tea ainult kuidas sinuni toimetada

Trash said...

Eks sätib kuidagi. :)