Friday, March 04, 2011

Peep Show - 1. season

Peep Show - 1. season - Andrew O'Connor, Sam Bain, Jesse Armstrong 2003

Animelaagris tänas Mart mind viisakalt, et oli minu blogi kaudu leidnud enesele vaatamiseks suurepärase Peep Show sarja. Kuidas, kuidas see oli küsisin, sest nimi ei tulnud mulle kuidagi tuttav ette? Ja siis küsisin uuesti, sest täis peaga võib ju ikka millestki valesti aru saada. Peep Show, Peep Show, vastas Mart. Ragistasin ajusid ja ei suutnud kuidagi meenutada, et ma kunagi midagi sellist vaadanud olin, saati siis veel sellest kirjutanud. Mart kiskus kohe oma targa telefoni välja ja otsis YouTube´ist välja paariminutilise lõigu, peale mida ma veendusin 100%, et sellist sarja ei ole minu silmad küll kunagi näinud. YouTube´i klipi järgi ei tundunud üldse huvitav ka aga näe, väike tikeldus jäi ikka sisse ning tegin lõpuks ise ka tutvust. Tänan Mart sind tagurpidise väärt soovituse eest! Tänan! 4,5/5
PS. Boonusena "Outrageous" muusikavideo.

6 comments:

Mart said...

Kui aega jagub, soovitan edasi vaadata. Minule meeldisid kõik senini ilmunud seitse hooaega, kohati on eepilise kvaliteediga pärle, aga üldiselt alati hea huumor sotsiaalse ebamäärasuse piirimail.

Kust või kelle ajaveebist ma selle sarja kohta siis lugesin, jääb tänini selgusetuks. Ilmselt siiski on isegi siin lehel tollele blogile mingi viide olemas. Ehk ilmub autor kunagi päevavalgele.

Metsavana said...

Äkki oli süüdlane hoopis onu Kalver? Tema vähemalt mõned kuud tagasi seda sarja vaatas ja oli rasvaselt vaimustuses. Ei oska öelda kas ta sellest kuskil kirjutas ka.

Metsavana said...

Mulle tundus O.K näidatud klippide alusel esiti liiga igav. Aga no kui juba halva briti huumori kunn Mart soovitab siis peab kindlasti vaatama.

ruut said...

Sekundeerin Marti, väga hea sarjaga tegu ikka.

Trash said...

No mul 6 sesoonine box, küll ma vaatan!

Trash said...

Tegelikult olen juba kolmanda juures ja alles nüüd tulevad sisse esimesed harvad väsimuse märgid.