Wednesday, November 30, 2011

Spice Mouse - Kivi mu rinnataskus on sinu EP

Spice Mouse - Kivi mu rinnataskus on sinu EP
Trash Can Dance 2011
TCD12 CDR

1. Kevadtants
2. Kivi mu rinnataskus
3. Tunde tiivul
4. Veretasu

Kestvus 11 minutit ja 57 sekundit.
Limiteeritud 49 tk.

Kaanekujunduse joonistuste autor Elina Sildre.
Muusika ja sõnade autor on Laura Vunk.
Tagasihoidlik kena ja hingega valik Spice Mouse´i eestikeelsetest lugudest. Träkk "Kevadtants" ilmus Villem Valme poolt kokku pandud "Toatuur 2" CD-l, "Kivi mu rinnataskus" oli septembris 2011 R2-e nädala demo ning "Veretasu" leiate TCD "HÕFF-i" kogumikult.Spice Mouse on mu suur lemmik olnud sellest kevadest saati ning tunnen rõõmu, et sain temaga väheke "kaastööd" teha.
Kaanekujundust välja mõeldes oli koheselt kindel, et vaid Elina Sildre suudab joonistada sobiliku pildi ühest väikesest kivi sisse kinni jäänud linnukesest, suured tänud talle vaeva ja vastutulelikkuse eest. Pilt on kantud siiditrükis mustale kartongile, digipaki siseküljel on ümbrik millest leiate postkaardi artisti fotoga ning kaardi tagaküljelt luuletuserea või joonistuse. Iga postkaart on erineva pildi ning tekstireaga. Plaadi enese puhul kasutasin topeltprinti, ehk siis tavalist kleebistrükki ning küljele kus on muusika, lasin lüüa veel termotrükis kibuvitsaväädid.
Plaadi hind 6 eurot. Postikulu 1 euro tavalise saatmise ning 3 eurot SmartPostiga kohaletoimetamise eest. Huvi korral võtke ühendust gtm242(ÄT)hot.ee.  Head eesti muusikat ei ole kunagi liiast!
Spice Mouse - Kivi mu rinnataskus by Trash Can Dance
49 erinevat postkaarti ja mussi.

No comments: