Thursday, August 09, 2012

Lockout

Lockout - James Mather, Stephen St. Leger 2012

Talvel Baka laagrist kodupoole sõites tegi TCD blogi kaaskirjutaja mrt mulle ülevaadet tulevastest ulmekatest, jutustas pool Prometheust käsikirja lugenuna ette ära ja mainis samuti käesolevat filmi. Hiljem oma filmiblogis sellest kirjutades ta just kiitusega helge ei olnud, kuid mina näiteks jäin täitsa rahule. Vähemalt nii palju kui filmilt ootasin, ka sain. Olin juba Mardi blogis kommentaariks pannud, et kavatsen seda peale ränkrasket tööpäeva vaadata (ausõna, need suvekuumusega 12 tunnised tööpäevad avatud Maardu paekarjääris killustikku kärutades on täesti ränkrasked!) ja sinna sobis see muidugi suurepäraselt. Ikka ju äge kui joostakse mööda kosmoselaeva koridore ning ventikašahte ning kui lisaks veel natuke actionit ning kuhjaga lolli nalja, siis meel ei tõrgu. Nali oli muide aga mu enesegi jaoks üllatuslikult hea või ütlen, et üllatusin ise ka kui palju need onlinerid mulle nalja tegid, sest ega nüüd mingit uut huumoritasandit välja punnitatud, aga selline keskmine, vähemalt paar korda läbi mõeldud, nali lipsas kõigil pidevalt üle huulte. Mina itsitasin ja Guy Pearce oli actionstaarina väga sobilik ja selline muhe totu-ulme oli. 3/5

No comments: