Wednesday, April 10, 2013

Death In June : Behind The Mask

Death In June: Behind The Mask - Darryl Hell 2005

Ääretult meeldiv pärastlõuna oli mul selle DVD seltsis - lõikasin köögilaua taga istudes välja Punase Magneet-Lõvi ja APJ-i reliiside kaasi, sobitades neid karpidesse ning taustal rääkis Douglas P. maitseka tagasihoidlikusega oma elust, tegemistest ning mõtetest. Nii mõnigi fakt Death In June´i kohta sai selgeks ja mitmed minu mõtted seoses artisti muusika ning väljendusvormidega, sättusid kenasti paika. Siiras rõõm oli kuulata vaikseid meenutusi ja seletusi, vähemalt minu jaoks tundusid need väga ausate ja isikukesksetena. Ja rõõm on, et ma seda dokki esmavõimalusel 2 aastat tagasi ei vaadanud, vaid alles nüüd, sest vahepeal olen hulga rohkem end DIJ loomingule pühendadasaanud. 4/5

Sarnaste riietega Gates käis just hetk tagasi ukse taga, vaid mask oli peast puudu. he he!

4 comments:

kashei said...

kas sa seda, boyd rice'ist tehtud dokki oled näind - Iconoclast (2010)
see tegi ka DIJ-ga koostööd.
filmis on väga mitu põnevat teemat.
soovitan!

Trash said...

Ei teadnud. Tänks! Uurin.

kashei said...

panin enda poolt ka mõned kommentaarid Iconoclasti kohta kirja... http://madalseis.blogspot.com/2013/04/iconoclast-2010.html

Trash said...

Jajah, peaks ikka pilgu peale panema.