Monday, November 10, 2014

Poon - Risti

Poon - Risti
Trash Can dance 2015
TCD63 kassett

01. Luuuurija bluus
02. Elagu absurd
03. Mu unistuste tiburull
04. Rohkem lambaid
05. Imesid ei sünni
06. Märjad mõtted
07. Empaaria
08. ...
09. Ega sa surnud ei ole
10. Risti

Tiraaž kassetil 30
Kestus 27 minutit 24 sekundit
Hind 3 eurot
Huvi korral võta ühendust Facebooki kaudu või kirjuta gtm242(ätt)hot.ee.

Pooni uus materjal. Seekord selline ilus, et võta või kolm träkki välja ja reliisi singlina. Need kolm lugu on "Elagu absurd!", "Imesid ei sünni" ning "Märjad mõted". On teised juba lausa poplugude moodi. Või jah, mis ma siin udutan! Poplugedena kindlasti vaid minu kõrrvade jaoks, sest ega tegelikult ei ole Poon ennast abstraktsest noise´ist välja murdnud. Ega ta tahage ja ega mina seda ei ootagi. Ma olen rohkem kui rahul sellega, et Poon ikka veel leiab aega oma heliveidrate kompositsioonide kokku panemiseks ning pakub iga uue reliisiga midagi uut. No kasvõi neid kolme lugu mis tunduvad ... oeh aeh jah, suisa popmuusikana. He he!
Meediana on taaskasutatud C56 - C60 läbipaistvad kassetitoorikud millel on värviline kleebis. Vahelehed on värvilises digiprindis 250 grammisel paberil ning kassetid on firma Lara poolt pakutud musta seljaga kassetikarpides. Tiraaž 30 kassetti.

No comments: