Tuesday, May 09, 2017

SS Robot - Õnne kõigile tasuta (Robustne versioon)

SS Robot - Õnne kõigile tasuta (Robustne versioon)
Trash Can Dance 2017
TCD 133 CDR

01 Landeswehr
02 Roheline kägu
03 Reglement A ( A nagu Anarhia)
04 President ja sõda
05 Kentuki lõvid
06 Heinamaa
07 Ära löö las
08 Definitsioon
09 Legitiim
10 Patune Mari

Kestus 25 minutit ja 23 sekundit.
Kogus 47 tk
Kasseti hind on 3 eurot
Huvi korral küsi bändilt, võta ühendust Facebooki kaudu või kirjuta gtm242(ätt)gmail.com.

9. mai pidi olema see pidulik päev, mil ilmub SS Roboti album, kui paari EP-d mitte silmas pidada, siis suisa esimene album. Kuigi tahaks mõelda, et saatusesõrm segas vahele või sfäärolendid panid käe ette, siis ometigi on see ainuüksi minu enese süü, et täisväärtusliku albumi sünniga venib veel nädalaid ja see, mida hetkel presenteerin on plaadi väärakana sündinud kaksikvend, aia taha läinud esimene vasikas. Minu oma rumalusest ja hoolimatusest juhtus sedasi, et kui kõik muu kenasti valmis, vahelehed kujundatud ja trükikojast tulnud, CD-karbid kenasti läikima hõõrutud ning bändiga promovõimalused läbi arutatud, siis ometigi suutsin ma duplikeerimisse viia valed failid ja seetõttu kõlab plaadil küll SS Robot, aga mitte sellises helis, nagu ta olema pidi. Paari aastaga on mu desktopile tekkinud mitmeid SS Robot märkega foldereid ja juhtus sedasi, et oskasin pimeloomana noppida lood välja valest kohast, kus kõigest demod, toored stuudiolõiked ning viimistlemata algfailid ning kõrvalfolderis ootamas olevad 10 lõppfaili jäid kahjuks puutumata. Selleks ajaks kui pea selgeks lõi, aru koju tagasi saabus, oli kopeeringus käinud juba 47 valedest helifailidest kokku pandud koopiat ning uute tegemiseks enam aega ei jagunud. Olen puupea, olen saamatu, olen mees kes pakub mahlase punase ladvaõuna asemel veel valmimata rohelisi ubinaid, aga siiski pakun. Raputasin tuhke pähe ja kahetsesin ning bänd andestas mulle mu rahmeldamise. Üheskoos otsustasime jätta mõned valediskid enestele mälestuseks, kuid mõned pakkuda ka plaadi omahinnaga neile fännidele ja plaadikogujatele, kes hoolivad rariteetidest, kelle jaoks väikeses tiraažis tehtud praak on huvitav kollektsioonilisa. Kui ilmub albumi õige versioon, siis räägin pikemalt plaadil olevast vägevast mussist, nutikatest arranžeeringutest ja Kolba tekstikirjutamise ehedusest, millest loomulikult saab aimu kuulates ka albumi tooret lõiget, kuid nüüd ütlen vaid ära, et SS Robot on hetkel eesti pungis otsekohesuselt number üks ning sellelt positsioonilt raskesti tõugatav. Albumi materjal on suurepärane. SS Robot on äkkiliselt äigavalt äge.
Albumi toores versioon on tiražeeritud 47-le eksempolarile, millest kolme eurose hinnaga tuleb müüki heal juhul kolm tosinat diski. Versiooni kaanepilt erineb hiljem ilmuvast õige versiooni omast, olles justkui hilisema reliisi vahelehe kohitsetud versioon. Samuti saab hilisem diskiprint teistlaadse ilme, et kahte plaati kõrvutades neid ka eristada oleks võimalik. Disk on tavalises musta tray-põhjaga CD karbis, diskil ühetooniline tinditrükk ning vahelehed kahepoolses värvitrükis 160 grammisel paberil. Tooreheli sisaldava plaadi hind on 3 eurot. Küsige minu või bändi käest. Bändil on diske isegi rohkem pakkuda. Fännid ja kollektsionäärid, nüüd on teie võimalus!


No comments: